Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej Rozumiem
1) Informacje o Firmie
Sklep internetowy działający pod adresem buy.seventyone.pl prowadzony jest przez firmę Adam Chrabąszcz Seventyone z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Osiedlowej 31a, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miejski Wrocławia pod numerem ewidencyjnym 211985, NIP PL-894-277-10-03, REGON 021338783, e-mail: hello@seventyone.pl zwanej dalej Sklepem.
2) Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów sklepu buy.seventyone.pl stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu:
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.
Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania – na stronie Sklepu. Powierzone Sklepowi dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
3) Opisy i zdjęcia produktów
Zdjęcia produktów to wyłącznie ilustracje poglądowe i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nigdy nie zmienia to jednak ich właściwości. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z kosultantem.
4) Ceny
Wszystkie ceny podawane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
5) Zamówienia
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę buy.seventyone.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Zamówienia realizujemy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Europy. Inne koszty przesyłki uzgadniane są indywidualnie w zależności od kraju docelowego. Nie można anulować zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane.
6) Dostawa
Towar zamówiony w Sklepie dostarczamy za pośrednictwem kuriera lub na życzenie Klienta Pocztą Polską. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie poinformujemy Klienta o innym możliwym terminie realizacji. Towar powinien dotrzeć do Klienta w ciągu 48 godzin od daty wysyłki. Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni wolnych. W przypadku zamówień realizowanych formą płatności za pobraniem, zamówienie realizujemy natychmiast po otrzymaniu jego potwierdzenia od Klienta, przy płatności w formie przelewu na rachunek bankowy, po otrzymaniu z naszego banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy. Do wysyłanego towaru dołączana jest na życzenie faktura VAT. Koszty przesyłki zgodne z cennikiem podanym na stronie Sklepu.
7) Sposoby płatności
Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób:
Sklep może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sklep jako przyjęte do realizacji. Na Klienta spada odpowiedzialność za spełnienie wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności. Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych potrąceń – zostanie bezzwłocznie zwrócona na konto Klienta.
8) Zwrot towaru
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą (jeśli była wydana). Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta za zwracany towar. Zwrot następuje przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
Zwracany w tym trybie towar powinien być odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia
Jeśli podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt mailowy na adres: hello@seventyone.pl – otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.
9) Reklamacje
Jeśli otrzymany towar okaże się wadliwy , należy odesłać go na adres Sprzedawcy. Zwracany w tym trybie towar powinien być odesłany kompletny. Klientowi przysługuje prawo wymiany towaru na identyczny wolny od wad lub w przypadku braku takiej możliwości zwrot pełnej kwoty zapłaconej za wadliwy towar. Wadliwy towar należy odesłać razem z fakturą (jeśli była wydana) lub innym dowodem wskazującym na dokonanie zakupu..
Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem.
Jeśli podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt mailowy na adres: hello@seventyone.pl – otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.
10) Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem buy.seventyone.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.